ارک نوین

مکتب خداحکمان و خداحکمان آل عبا (ع)

مکتب خداحکمان و خداحکمان آل عبا (ع)

۱۱ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

 علت بزرگی کشتی حضرت نوح (ع)

 
بزرگی کشتی حضرت نوح (ع) میتواند تعجب همگان را برانگیزد و در اینجا به علت آن اشاره می نمائیم و در حقیقت بزرگی ارک که همان نام کشتی حضرت نوح (ع) است به بزرگی موجودات زنده در قدیم بر می گردد یعنی طوفان نوح در زمانی رخ داد که ابعاد تمام موجودات بزرگ بوده است. تحقیقات پروفسور ثابتی روی ژنوم انسانی نشان می دهد که انسانهای آینده قدکوتاهتر و چاقتر خواهند بود و با مراجعه به تاریخ تکامل موجودات زنده متوجه می شویم که این حقیقت منحصر به انسان نیست و به تمام موجودات زنده برمیگردد یعنی ابعاد موجودات زنده روند طبیعی کوچک شدن را در فرآیند زمانی طی می کنند و این نکته اساسی در درک بزرگ بودن ارک می باشد زیرا با معکوس کردن زمان فرآیند بزرگ شدن ابعاد را خواهیم داشت و در حقیقت این طوفان برخلاف تصورات میلیونها سال پیش حتی قبل از رسیدن شبه قاره هند به آسیا رخ داده است و در اثر حرکت آن به سمت آسیا و مقاومت هسته ارک رشته کوههای اطراف آن شکل گرفته است. در این میان به سمت قبله بودن ارک قابل توجه می باشد و این جهت گیری قوانین
الهی را میرساند که بر مسجدالحرام سجده می کند.
 
برای تحقیقات پروفسور ثابتی خواهشمند است لینک ذیل را مشاهده بفرمائید: 
   

http://hamshahrionline.ir/details/129615

 

 تصویری که در صفحه اول می بینید محل نشستن کشتی حضرت نوح (ع) به ابعاد 400*800 کیلومتر میباشد که صحرایی به نام تاکلاماکان در شمال شرقی چین استان اویغور سین کیانگ می باشد. 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۶ ، ۱۲:۴۵

مکتب ترک ختایی (خدایی)

نام اجتماع حامل این اعتقاد و ایمان با نام امپراتوریها از نظر مفهوم یکسان شد. مومنین به این اعتقاد استعداد بیشتری جهت تشکیل حکومت از سایر جوامع از خود نشان دادند یعنی معتقدین به ارک، موسسین ارک های (حکومتها) فراوانی شدند. ایمان و قدرت متحد گردیدند تا مکتب ترک و ترکان را در تاریخ به منصه ظهور برساند. در این نقطه متوجه علت نشستن ارک را در تاکلاماکان و یا ایغور می شویم، آری طبیعت سخت در درون خود انسانهای مقاوم و پر قدرت ایجاد و تربیت نمود و اتحاد آن با ایمان به شکل کنونی آن

 

مکتب ترک ختایی (خدایی) - تئوکراسی

 

و

 

ترکان ختایی (خدایی)- تئوکراتها  

متولد گردید.

ترکان موظف به  برقراری نظام براساس اعتقاد صحیح در جهان گردیدند و موظف به ایجاد و محافظت از عدالت و برپایی ارکها (حکومتها) و هدایت آنها مثل ارک حضرت نوح (ع) با ایمان به خداوند تعالی و به تعبیر دیگر با ایمان به مکتب ترک و هدایت آنها با عقل و حفظ تعادل این حکوتها  گردیدند. بدین دلیل ایمان در تمام این حکومتها شرط اولیه تشکیل این  حکومتها گردید و با قدرت تحکم کامل گردید به این دلیل خانهای ترک خود را از طرف خداوند جهت برقراری عدالت روی زمین موظف می دانستند و اگر به کلمه خان دقت کنیم مفهوم آن در ترکی "از حق" (از طرف خداوند) می باشد.

در حقیقت این دو عنصر اساسی یعنی ایمان و قدرت بر طبق تفاهم و اتحاد، اساس تشکیل و موجودیت حکومتها شد. رمز موجودیت مداوم حکومتها در مکتب ترک  و عدم انحراف از آن گردید. به این دلیل تا تاریخ قابل تعقیب تمام حکومتهای جهان توسط ترکان بنا نهاده شد چونکه بدون این دو عنصر تشکیل این حکومتها ممکن نبوده است.

در این مرحله در مورد اولین امپراتوریهای شناخته و  ثبت شده در تاریخ یعنی از امپراتوری سومر بحث خواهیم کرد یعنی از اولین تمدن شناخته شده در مقاله بعدی بحث خواهیم نمود.

رمضان 1430

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۶ ، ۱۲:۴۲

شهرهای اطراف ارک در تاریم

 

نام شهرهای اطراف ارک را در امپراتوریهای بزرگ جهان به عنوان نام امپراتوری می توانیم مشاهده کنیم یعنی تمام امپراتوریهای بزرگ جهان حامل نام شهرهای اطراف ارک می باشد:  

 

 

در اینجا به چند نمونه اشاره می کنیم:

شهر ارومچی: امپراتوری سومر
                    امپراتوری رم 
                    امپراتوری ایران

 شهر ختن: امپراتوری هیتی 
               امپراتوری شین (خین)
               اکراین

شهر قارقان: امپراتوری قاراخانیان (خراسان)

شهر تورفان: امپراتوری تورفان (تبت)

و ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۶ ، ۱۲:۴۱

ارک یا قوانین خداوند

 

در طی این زمان بر اساس شرایط اقلیمی ظاهر انسانها نیز تغییر می نماید، آسیایی ها چشم بادامی، اروپایی ها بور و آفریقایی ها سیاه و سرزمینهای جدا شده از اینها (جزیره ها و قطعات خشکی) حامل همان خصوصیات می باشند. در تمام آنها می توان به سر رشته های از خصوصیات ارک برخورد در حقیقت در همه آنها می توان به افسانه طوفان برخورد کرد و در تمام آنها به سیستمی اعتقادی مشابه شمن در آسیای میانه، اعتقاد دارند.

 

در نهایت نام کسانیکه از ارک پیاده شده و اطراف آن زندگی می نمایند در طول تاریخ حامل نام آن خواهد بود. نزدیکترین انسانها به محل آرام گرفتن کشتی ارک به محافظت از میراث آن از طرف خداوند موظف شدند و ترک نام گرفتند چونکه این ارک، ارک خداوند تعالی بوده و به جهت نجات انسانها ساخته شد

هم اکنون کمی به این اتفاقات نظر می افکنیم، نیاز به این ارک چگونه به وقوع پیوست. قبل از ارک چه اتفاقی افتاد که حضرت نوح (ع) انسانها را نفرین نمود، آری هنگامیکه ظلم و بی عدالتی به نقطه اوج خود می رسد وتنها تعالیم و دعوت انسانها به خوبی، اعمال نیک و عدالت نتیجه ای ندارد و محافظت از این ارزشها نیاز به قدرت و حکم کردن دارد این وقایع به وقوع پیوست  نمود پناه و رهایی انسانها یعنی قوانین الهی هم بصورت نمادین و هم واقعی نشان داده شد. یعنی نمود قوانین خداوند و منجی انسانها بصورت کشتی" ارک". ارک در حقیقت مجموعه ای از قوانین خداوند است  که به جهت هدایت انسانها و زندگی در جهت صحیح فرستاده شده است. چارچوب این قوانین همچون چارچوب ارک می باشد و خروج از آن خطرناک و ممنوع بوده وطبعا مجازاتی را شامل می شود که از طبیعت عمل برخواسته و همچون خروج از ارک می باشد. منشاء این قوانین همانطور که ارک می باشد در اطراف آن بهترین شکل آنرا تا به امروز محافظت کرده است. با نزدیک شدن به این منشاء متوجه قویتر شدن این ایمان به قوانین می شویم به همین دلیل ارک و اطراف آن همیشه تاریخ به عنوان منشاء مکتب ترک و یا تئوکراسی یعنی قوانین الهی ماند و با صلابت تر شد.      

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۶ ، ۱۲:۳۸

تکثیر نسل انسان

 

سالیان سال می گذرد و نسل انسان تکثیر یافته و در تمام زمین گسترده می گردد. این گسترده شدن انسان در زمین میلیونها سال طول میکشد و قاره ها در حالیکه به هم متصل و چسبیده بوده اند بتدریج از هم جدا شده و  مجددا به هم نزدیک شده  توسط کانالهای باریک به هم متصل می گردند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۶ ، ۱۲:۳۷

فرود کشتی حضرت نوح (ع) در تاکلاماکان

 

هنگامیکه طوفان باز می ایستد، ارک در تاکلاماکان آرام می گیرد ( شکل کشتی از آسمان مشخص می باشد: اثری به بزرگی 800 کیلومتر طول و  400 کیلومتر عرض، معجزه خداوند قادر) و حضرت نوح (ع)، خانواده وی و ایمان آورندگان و تمام موجودات زنده از آن پیاده شده و یکی از نقاط عطف مکتب ترک یا حاکمیت خداوند شروع می شود.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۶ ، ۱۲:۳۰

طوفان سهمگین

 

و بارانهای سنگین شروع می شود و سپس طوفان سهمگین به وقوع پیوسته و به غیر از ساکنین ارک تمام موجودات و انسانها از روی زمین پاک شده از بین می رود.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۶

ساخت کشتی

 

هنگامی که ساخت کشتی به پایان می رسد، امکان سوار شدن یک جفت از تمام موجودات زنده به کشتی فراهم می گردد:

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۶ ، ۱۲:۱۰

اوضاع قبل از طوفان و نفرین حضرت نوح(ع)

 

یعنی تاکلاماکان محل فرود و نشستن کشتی حضرت نوح (ع) می باشد. اثری معظم به بزرگی خود کشتی نوح (ع): تقریبا 800 کیلومتر طول و 400 کیلومتر عرض بزرگترین کشتی جهان به امر، راهنمایی و کمک خداوند و در حضور او توسط حضرت نوح (ع) جهت نجات تمام جانداران ساخته شد

 

بدلیل ساخته شدن کشتی ارک به فرمان خدا نام ارک به استعاره فرمان ، امر، حکم درک شد واز طرفی ارک اختیار صدور فرمان و حکم بوده که به حضرت نوح (ع) از سوی خداوند داده شد وهمینطور بدلیل ساخته شدن کشتی نوح (ع) به امر خدا این کشتی ارک نام گرفت. در حقیقت ترکان نام خانواده ای است که اطراف ارک زندگی می کنند چونکه به امر خداوند از آن پیاده شده و در اطراف آن اقامت می کنند. این خانواده با ایمان به نقاط اساسی دین حضرت نوح (ع) در طی میلیونها سال تا کنون به زندگی خود ادامه داده اند. تمام دولتهای تاریخ را ا یجاد و اداره نمودند بدین ترتیب ترک و مکتب آن (تئوکراسی) دین و مکتبی ربانی و یکی از نقاط اوج و عطف آن مربوط به زمان حضرت نوح (ع) می باشد. در این مرحله این دو قسمت جدا شده یعنی ت نماینده تانری یا تئو و رک نماینده ارک را با هم بررسی کرده و مفهوم و حقیقت مکتب ترک را مطالعه خواهیم کرد.
 
قرآن کریم یعنی راستگوترین کتاب جهان هنگامیکه ظلم، بی عدالتی و فساد به حد اعلای خود در زمان حضرت نوح (ع) می رسد و تعالیم و دعوت توسط حضرت نوح (ع) به راه راست بجز تعداد معدودی ایمان آورنده را به سوی خود نمی یابد و به اصرار به اعمال زشت خویش ادامه می دهند بدین ترتیب درهای هدایت به سوی آنها را بسته دیده  وآنها را نفرین میکند و با این نفرین خداوند به حضرت نوح (ع) بزودی پاک شدن زمین را از کافران با طوفان سهمگین نوید داده فرمان ساختن کشتی عظیمی را به حضرت نوح (ع) می دهد و این فرمان کشتی ارک نام می گیرد (در زبان ترکی بویوروک به معنی فرمان می باشد و این کلمه با این ترکیب نیز هم خوانی دارد). 
 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۶ ، ۱۲:۰۴

لغت شناسی ترک ختایی

 

در این مقاله کوتاه به بررسی روی مکتب ترک و ترکان خواهیم پرداخت و به توضیح  مطالبی به صورت خلاصه پرداخته خواهد شد که جهت هر گونه بحث و جدل باز گذاشته شده است.   

ازکلمه ترک شروع می کنیم چونکه هرکس و بیش از همه آنهائیکه خود را ترک دانسته و می نامند به این موضوع علاقمند می باشند.  

ترک در اصل از دو قسمت " ت+رک"  تشکیل شده است: ت نماینده تانری و یا تئو به معنی خدا و رک (اورک) که خود تلفظ دیگری ازارک می باشد. در حقیقت این کلمه  منعکس کننده" تانری (تئو)+ارک"  و یا "تانری ارک" ویا "تئوکراسی" و یا "تئوکرات" و یا مکتب معتقدین به "حکومت خدا" می باشد و در طول تاریخ خود را به عنوان خانواده موسس ارک و یا حکومت به دنیا معرفی کرده است. به سرکذشت این خانواده نظری افکنده و به مفهوم دو قسمت ذکر شده خواهیم پرداخت.  

در حقیقت زیاد نیازی به توضیح مفهوم خدا نداریم و روی مفهوم ارک متمرکز می شویم. در زبانهایی که ترکی نامیده میشوند ارک به معنی حکم می باشد و توسط خان صادر می شود ارک به معنی فرمان دستور و لازم لاجراء توسط افراد موجود در قلمرو تلقی می شود. چگونگی رابطه بین این کلمه وآسیای میانه محلی که در آن زندگی مجتمع ترکان دانسته می شود را بررسی خواهیم کرد. اگر به تاریخ خصوصا تاریخ انبیا بنگریم ارک نام کشتی حضرت نوح (ع) می باشد. تحقیقات بسیاری رابطه بین طوفان نوح (ع) و آسیای میانه را نشان می دهد و کشفیات بسیار جالب توجهی در رابطه با برخی نقاط آسیای میانه یافت شده است. برخی محققین محل این طوفان را تاریم و یا با دقت کامل صحرای تاکلاماکان در استان اویغور از چین را نشان می دهند و همانطور که می دانید در تمام افسانه های اقوام جهان به این طوفان اشاره شده است. منابع چینی محل طوفان و سر رشته آن را صحرای تاکلاماکان نشان میدهد و اگر به تاریخ کمی نظر افکنیم محل طوفان صحرای تاکلاماکان  نبوده بلکه نقطه شروع مجدد زندگی و تاریخ یعنی  تاکلاماکان و یا  با دقت کامل محل نشستن ارک یعنی کشتی حضرت نوح (ع) میباشد.

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۶ ، ۱۱:۳۴

ارک نوین

 

سایتی که پیش روی شماست حاصل اندیشه های نویسنده برای فهم مفهوم ترک (خداحکم یا تئوکرات، معتقدین به حکومت خداوند) می باشد که در نهایت منجر به یافتن محل فرود کشتی نوح (ع) یعنی ارک Ark شده است. خواننده مشاهده خواهد کرد که آنچه به عنوان ترک و ترکان در طول تاریخ به آن اشاره دارد معطوف بر ترکان ختایی یا خدایی است.

 برای مدتهای مدید اندیشه نویسنده مشغول این موضوع بوده که چرا در طول تاریخ، ترکان استعداد بالاتری برای شکل دادن حکومت از خود نشان داده اند و چرا عناصر ترک در تمام آسیا تا اروپا ظاهر گشته و امپراطوریهای عظیم را شکل داده اند و مطمئنا" یک قوم محدود با اندیشه های بسته قومی از چنین توانایی بدور بوده در نتیجه هویت ترک نمیبایست هویت قومی باشد و همینطور هویت پارس به عنوان هویت ملی ما ایرانیان نیز به همین شکل می بایستی از هویت قومی بدور بوده باشد.

 این سایت نیز با مقدمه کشتی نوح (ع) شروع و به مباحث متعدد وارد میگردد که به نحوی با این کشتی مرتبط می باشد و خواننده در آینده و با اضافه گشتن مطالب جدید خواهد دید که نام این کشتی در تمام سیستمهای حکومتی ظاهر میگردد و بسیاری از حکومتهای شکل گرفته و مرکزیت آن به نحوی حامل نام این کشتی است. 

 خواهشمند است نظرات خود را در مورد این مقالات ارسال فرمائید.

  صفحه بعدی > >
   
صفحه 1 صفحه 2 صفحه 3
صفحه 4 صفحه 5 صفحه 6
صفحه 7 صفحه 8 صفحه 9

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۲:۱۰