ارک نوین

مکتب خداحکمان و خداحکمان آل عبا (ع)

مکتب خداحکمان و خداحکمان آل عبا (ع)

جهانهای متداخل

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۱۶ ب.ظ

( 7 رمضان 1426 ساعت2 بامداد)

 

جهانهای متداخل

 

تاکنون همانطور که می دانید دو منظومه قابل مشاهده و تفسیر کشف شده است . منظومه حاصل از نیروی الکتریکی و منظومه حاصل از نیروی ثقلی . منظومه های حاصل از نیروی مادون الکتریکی یا ماوراء ثقلی  فراتر از دسترسی  و آشکارسازی توسط تئوریها مشاهدات دانشمندان معاصر میباشد ولی توسط برخی شواهد , برخی احتمالات می تواند مطرح باشد.

هر نیرویی منظومه خویش را ایجاد و کنترل می کند .نیروی الکتریکی منظومه الکتریکی, نیروی ثقلی منظومه ثقلی, نیروی فراء ثقلی منظومه فراثقلی , نیروی فراء  فراء ثقلی منظومه فراء  فراء ثقلی   ... n. همینطورنیروی هسته ای منظومه هسته ای , نیروی مادون هسته ای  منظومه مادون هسته ای , نیروی مادون مادون هسته ای منظومه مادون مادون و ...n  .

سرعت و زمان کنش و برخورد این عناصر و سرعت تشکیل مجمومه قابل درک و لمس برای هر منظومه , جهان متجانس وابسته به برد تاثیر این نیروها متفاوت خواهد بود. به فرض اگر برای حرکت یک بار حول هسته برای یک الکترون کسری کوچک از ثانیه مورد نیاز باشد برای "س " در منظومه مادون هسته ای کسری بسیار کوچکتر از ثانیه و برای منظومه مادون مادون هسته ای کسری بسیار بسیار کوچکتر و ...n  .

و به همین شکل اگر برای زمین جهت گردش به دور خورشید 365 روز مورد نیاز باشر برای چرخش کپه "س" حاصل از نیروی ثقلی حول هسته تحت نیروی فراء ثقلی زمان بیشتری در حد فراء نجومی نیاز خواهد بود و برای چرخش "س" حاصل از نیروی فراء فراء ثقلی حول هسته تحت نیروی فراء فراء ثقلی زمان در حد فراء فراء نجومی و ...n   مورد نیاز خواهد بود.

در روایات مذهبی هر سال دنیای واپسین برابر چندین صد هزار سال این دنیا میباشد و این با سرعت برخورد و کنش  عناصر این منظومه ها و تشکیل مجموعه مشخص برای هر منظومه , قابل درک میباشد.  در صورتیکه فرض کنیم که روح انسان پس از خروج از جهان ثقلی , وارد جهان فراء ثقلی با اجزاء ثقلی می شود آنوقت مراحل تکامل انسان درک می شود زیرا هم روح انسان و هم کالبد مادی انسان متکامل تر و فراختر می گردد. از کالبد مادی یا بدن n… مادون مادون هسته ای به مادون هسته ای و سپس به هسته ای و سپس به الکتریکی و سپس به ثقلی و سپس به فراء ثقلی و سپس فراء فراء ثقلی و ... . nو بدین شکل مراحل تکامل انسان بدین شکل پیموده می شود. 

 

( 19 رمضان 1426 ساعت12 )

با ادامه بررسی برخی احتمالات بسیار زیبا می تواند تصور شود و آن اینکه منظومه های متداخل بصورت متناوب و یک در میان از دو جنسی موثرچون نیروی الکتریکی به یک جنسی چون نیروی ثقلی موثر تغییر می کند . در نتیجه نیروی هسته ای ( به عنوان مادون الکتریکی)  یک جنسی و مادون هسته ای دو جنسی خواهد بود و ...n  . و به همین شکل ماوراء ثقلی دو جنسی و ماوراء ماوراء ثقلی مجددا تک جنسی خواهد بود  و ...n  . 

عناصر اصلی تشکیل دهنده هر منظومه از زیر عناصری تشکیل شده است که نیروهای موثر مابین آنها منشا مادونی دارد یعنی در منظومه ثقلی زیر عناصر الکتریکی و در منظومه الکتریکی زیر عناصر هسته ای و ...n   و به همین شکل در منظومه ماوراء ثقلی , زیر عناصر ثقلی و در منظومه ماوراء ماوراء ثقلی , زیر عناصر ماوراء ثقلی و به همین شکل ...n  .

این مسئله با روایات مذهبی نیز همخوانی دارد. برزخ فراثقلی با زیرعناصر ثقلی و واپسین برزخ , دو جنسی خواهد بود  مثل جهان کنونی که دو جنسی می باشد.

در اینجا بدلیل ارتباط منطقی روح و جسم , روح بصورت منطقی دائم در حال تغییر و تکامل از عناصر با کیفیت  ...n   مادون مادون هسته ای به مادون هسته ای وسپس ... الکتریکی و سپس ثقلی و ماوراء ثقلی و ماوراء ماوراء ثقلی و ... n  در هر مرحله از جهش خود می باشد .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی